środa, 4 grudnia 2013

Gravity [02]


Witajcie kochani.

To dopiero druga notka na tej stronie, a ja już jestem zarobiona przez te zwiastuny (ale mi to nie przeszkadza). Tak czy inaczej to bardzo mi miło, że wykonałam te trzy zamówienia, ponieważ to była dla mnie ogromna radość wykonywać takie coś.
A teraz wasze zamówienia: (przepraszam, że nie ma ikonek z filmem z YT, ale nie chce mi wskoczyć)


Dla Sabiny Styles #1
(https://www.youtube.com/watch?v=AlkPIal2vPY)
Tutaj po prostu podobają mi się gify i to wszystkie! Ale ułożony przeze mnie tekst jest nie za bardzo.
 A ty co o tym sądzisz?



Dla Diany Evans
(http://www.youtube.com/watch?v=5blQtdrzyRI)
Ten mi się najbardziej podoba. Spędziłam nad nim ponad trzy godziny i sądzę, że jest świetnie. Ta piosenka, te gify aniołów... mmm. Też jesteś zachwycona?



Dla Sabiny Styles #2
(http://www.youtube.com/watch?v=thf7d8S5Msw)
Ten zwiastun mi się całkiem podoba, a w piosence to się zakochałam po prostu *.*
Też Ci się podoba?


Myślę, że dziewczyny są całkiem zadowolone ze zwiastunów. Mam nadzieję, że umieścicie je na swoich blogach :-)

A teraz czekam na zamówienia. Przyjmę trzy, które będą zgodne z regulaminem.

20 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci !! Prawie się popłakałam. Jest niesamowity. <3 Dziękuje, że poświeciłaś na niego tyle czasu. Mam nadzieję, że innym też tak bardzo spodoba jak mi *.* No po prostu kocham cie. xd <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Sylvia xx
    2. mywaytobehappy95.blogspot.com
    3. Prolog znajdziesz na blogu,ale jesli nie bedziesz miec czasu by przeczyta daj znac a Ci go gdzies wysle :)
    4. Głowna bohaterka wygląda jak Claire Holt a glowni bohaterowie to 1D,glownie Harry :)
    5. Muzyka hmm moje FF jest troche o szpiegach i tych sprawach a troche o milosci,wiec nie wiem jaka muzyka bylaby dobra. Skyfall bylaby dobra mysle :)
    6. Dodatkowe uwagi-brak.
    7. Hasło- SNOW

    Syl xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę jeśli dodasz link do mojego bloga. Wszystko pisze w zakładce ''Jak dodać link mojego bloga?''.

      Usuń
  3. Świetne! Cieszę się że piosenka się podoba :D Ogulnie świetnie dobrane gify i bohaterowie! Napewno dodam to na bloga i polecę cię ! Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :* A właśnie patrzę na ten pierwszy zwiastun i rzeczywiście coś tam nie gra :-/ Spróbuję coś z tym zrobić.

      Usuń
  4. 1.Bad angel
    2.http://lifee-is-not-a-fairytale.blogspot.com/2013_09_01_archive.html
    3.Megan i Astrid są najlepszymi przyjaciółkami.Mieszkają razem i wspierają się nawzajem.Poznały się w bardzo złych okolicznościach.Nikt nie wie o ich przeszłości,ale pojawili się oni.Dwaj przyjaciele nie mający zbyt kolorowego życia.Przez nich życie dziewczyn zmieni się o kąt 180 stopni.Ta czwórka wpadnie w niezłe kłopoty,a przyczyną ich będzie szef chłopaków.(Taki opis ogólny ;))
    4.http://spoilery-seriale.pl/wp-content/uploads/2012/08/Pretty-Nina-Dobrev-Wallpaper-nina-dobrev-11342433-1920-1440.jpg -Megan

    http://i.pinger.pl/pgr408/6e642b53002628cb5176d33c/1ce78307068e7faf22df37ec18619bcf,62,37.jpg -Astrid

    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26556/thor440.jpeg -James(szef chłopaków)

    Niall Horan
    Louis Tomlinson
    5.Myślę,że będzie dobra: http://www.youtube.com/watch?v=ELduz_-Qfa8
    6.Do tekstu nie mam uwag,a gif to ten szczególnie bym chciała,resztę według swojego pomysłu zrób: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lzya7suVez1rqqmngo1_500.gif
    7.Snow
    Pozdrawiam cię xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma linku do mojego bloga, na twoim... jak dodasz to wykonam, jeśli nie to trudno.

      Usuń
    2. Dopiero dzisiaj zobaczyłam twoją odpowiedź i obiecuje że jutro dodam u siebie link do twojego bloga,bo dzisiaj nie mogę.Mam nadziejzę,że nie zraziłaś się do mnie i zrobisz zwiastun na mojego bloga.Przepraszam za nie dodanie linka ;(

      Usuń
  5. Chciałabym cię poprosić o zwiastun na pierwszą częśc mojego bloga This Is My Story

    1.DomiBloggerLOL@gmail.com
    2.http://thisismystoryloved.blogspot.com/
    3.Blog opowiada o 16-letniej Isabelli Payne.iostrze Liama Payne.Gdy miała 6 lat jej rodzice się rozwiedli a ona musiała wraz z ojcem wyprowadzić się do Phoenix.Po dziesięciu latach wraca do rodzinnego Wolverhampton.Zaczyna żyć od nowa.Poznaje tajemniczego nastolatka -Nicka.Nick ma 18 lat.Jego rodzice zginęli kilka lat w pożarze. Nick ma starszego brata-Iana.Od śmierci rodziców to on się nim zajmuje.Mieszkają razem w wielkiej willi wraz ze swoimi przyjaciółmi-Kate i Arthur Evans.Cat i Arthur też stracili kilka lat temu rodziców w wypadku samochodowym.Arthur,Ian i Nick handlują narkotykami,które kupują od pewnego gangstera.Pewnego dnia nie mają pieniędzy aby zapłacić swojemu "szefowi" Narażają siebie i swoich bliskich na totalne niebezpieczeństwo.I tak oto zaczyna się historia pełna narkotyków,łez,krwi,tajemnic i co najważniejsze MIŁOŚCI
    4:Isabella Payne-Nina Dobrev albo Victoria Justice(obojętnie bo obie są do siebie podobne)
    Nick Marx-Pablo Espiniosa,Kate Evans-Ariana Grande,Ian Marx-liam hemsworth,Arthur Evans-Ian somerhalder
    5.Może być Kiss The Rain albo ty mi coś wybierz.Jestem otwarta na twoje propozycje
    6.Gify i napisy wybierz sama bo to moja słaba strona ;>
    7.Snow
    Dziękuję jeśli poświęcisz swój cenny czas na wykonanie mojego zwiastunu.Blog ma 3 posty ale od jutra 4 bo mam zamiar dodać nowy rozdział ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, bo to pierwsze zamówienie, w którym nie musiałam przypominać o dodaniu linku od mojego bloga, na bloga zamawiającego :)
      A co do piosenki... jeśli chcesz tą Kiss The Rain to kto to śpiewa jeśli mogłabym wiedzieć ??

      Usuń
  6. to jest melodia grana na pianinie ;> Yriuma

    OdpowiedzUsuń
  7. może też być Katy Perry-The One That Got Away

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. directionerka1709@gmail.com
    2. http://pain-and-fear-story-of-my-life.blogspot.com/
    3. Blog opowiada o pewnej nastolatce Katherine. Jest ona córką Summer i Jack'a Pattinson. Ma młodszego brata Michael'a. Od najmłodszych lat jest wzorową uczennicą. Pewnego dnia w szkole dyrektor mówi jej,że została wybrana jako nieliczna uczennica do prywatnej szkoły prezydenta Francji. Jest zadowolona,ze swoich oszczędności kupuje też bilet swojej przyjaciółce Liss'ie. Razem odlatują do Paryża. Katy po pewnym czasie ma dość nauki. Chce żyć jak normalna dziewczyna. Opuściła się w nauce,uciekała z hotelu. Raz kiedy uciekła spotkała fotografa,zaproponował jej pracę modelki. Katherine bez wahania się zgodziła. Wszystko szło po jej myśli,do czasu. Harry Styles na pokazie wiosennej kolekcji wraz ze swoim gangiem The Dark Direction porywają Katherine dla okupu. Wywodzi się ona w bogatej rodziny. W końcu okropna wiadomość doszła do Katy. Jej rodzice zginęli w katastrofie lotniczej. Jest załamana. Żeby doszła do siebie pomaga jej Eleanor (dziewczyna Louis'a). Zostają najlepszymi przyjaciółkami. Harreh szaleńczo zakochuje się w Katy,lecz ona nie odwzajemnia uczucia. On bardzo się stara żeby Pattinson go pokochała. I tak zaczyna się historia pełna goryczy,bólu,ciemności oraz złej miłości.

    Nie wiem co będzie potem,ale to taki bardzo duży skrót.

    4. Katherine - Barbara Palvin
    Harry Styles
    Summer & Jack Pattionson - Kristen Swewart i Robert Pattionson
    Michael Pattionson - Mateusz Pawłowski
    Lissa Ourland - Cara Delevingne
    Liam Payne i Danielle Peazer
    Louis Tomlinson i Eleanor Calder
    Zayn Malik i Perrie Edwards
    Niall Horan i Dami Lovato
    5. Jakaś wzbudzająca uczucia niepewności. Taka jak jest zazwycaj przy zwiastunach np. Hobbita
    6. Sama wybierz,nie jestem mocna w tych sprawach ://
    7. Snow

    Proszę poświęć mi swój cenny czas. Robisz na serio fajne zwiastuny ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dodałam link twojego bloga na mój ;) Wykonasz moje zamówienie? ;D

    OdpowiedzUsuń