piątek, 21 lutego 2014

Timber [14]

*MUZYKA*

Hej wszystkim! Jak wam minął ten tydzień? Mi okropnie szybko.... Ale jestem z niego zadowolona ponieważ chyba udało mi się poprawić oceny z niektórych przedmiotów! :D
Do rzeczy... Mam trzy zamówienia ;*


Dla Miki Styles
Ten zwiastun jest... ciekawy. Bardzo, ale to bardzo spodobała mi się piosenka. ^^ Nom Mika, już długo się naczekałaś, zrobiłam go na 100%. Mam nadzieję że ci się podoba :*


Dla Acaci Anderson
Trochę krótki, ale nie taki słaby. Ja myślę. Dziewczyno... Wybrałaś fajną piosenkę, przynajmniej muzyka fajna, ale ten wykonawca wg. mnie nie umie śpiewać. Jeśli ci się nie podoba mogę zrobić w wersji instrumentalnej, ale to od Ciebie zależy. Ja mogę przerabiać nawet i 4 razy, ważne, aby tobie pasowało :)


Drugie dla Acaci Anderson
Drugie zamówienie dla cb :) Nie wiem, czy jest idealne, ja bym coś zmieniła, ale nie wiem co. Mam nadzieję że to tobie się podoba :*



Zamówienia rozdane, a ja już zasypiam, dlatego czas uderzyć w kimę :D Jeśli coś wam się nie podoba w zwiastunach - pisać śmiało :) Wale mi tym nie narobicie kłopotu.
Jako, że mój staż dobiega końca, bo już 1 marca, to planuję kolejną i chyba ostatnią notkę na 28 stycznia. 
Więc przyjmę zamówienia zgodne z regulaminem. Składajcie je w zakładce "Zamówienia" według przykładu :) 

5 komentarzy:

  1. Jejku dziękuję.Wreszcie się doczekałam.Dzisiaj cały dzień tutaj czatowałam na ten zwiastun.Jest genialny.Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszly fantastycznie. Jezeli bys mogla. to faktycznie zmien na instrumetalna wersje tej piosenki. Jeszcze raz dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Widzę, że zajmujecie się robieniem zwiastunów i jestem pewna, że każda z osób, które tworzą ten blog byłaby zainteresowana rozwijaniem swoich umiejętności - dlatego zapraszam na ACIDxCLOUDS.blogspot.com gdzie znajdziecie tutoriale, dodatki do pobrania i wiele więcej. Chciałabym również podjąć z Wami współpracę - prosiłyście żeby napisać o tym w komentarzu, ale nie byłam pewna czy może to być tutaj czy w tym "dziale" ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie podejmiemy współpracę ;)

      Usuń