środa, 26 marca 2014

I'm Freak [21]

*MUZYCZKA!*

Cześć kochani!
Przybywam do was po dosyć długiej przerwie niestety. Nie miałam czasu, ani żadnego nowego zwiastunu, aby dodać notkę, ale na reszcie mam!
A tak w ogóle to jak u was? U mnie całkiem ok. Miałam teraz nudne rekolekcje i już wróciłam do szkoły. Patrząc na pozytywy to jeszcze dwa dni i weekend. Cieszę się, że będzie weekend, bo w tedy będę mogła ogarnąć jakoś swojego bloga itp.
Nie zanudzam tylko już przechodzę do konkretów :)

Zwiastun dla Julki


Zwiastun nie był zamawiany tutaj, tylko Julka zamówiła go u mnie na Facebooku. Nie lubię przyjmować zamówień tam, ale ze względu na znajomość nie robiłam problemu :)
Co do zwiastunu... Ogólnie mi się podoba. Gifów bliźniaczek Erici i Aurory Mohn szukało mi się koszmarnie długo, ale jakieś tam są. Zwiastun zrobiłam w... godzinę? To chyba mój czasowy rekord! Julka bardzo dokładnie opisała mi swój bloga http://another-world-staywithme.blogspot.com/ (start bloga już 28.03.2014!) dlatego było łatwo. Zamawiająca powiedziała, że zwiastun jest bardzo ładny, a wy co sądzicie? Zależy mi na waszej opinij. 

Ostatnio zauważyłam, że statystyki bloga lecą w dół. Jest mało zamówień, a autorki się nudzą. Nie wiem co jest tego powodem... Może nie podobają wam się nasze zwiastuny? Jeśli nie to piszcie to w komentarzach, a my postaramy się powoli korygować nasze błędy.

Zachęcam was do zamawiania! Do następnej notki :*

2 komentarze:

  1. Fajny zwiatun.. Tylko dlaczego nie ma jeszcze ani jednej notki na tym blogu? ;<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie dziwie... Julka pisała mi, że w piątek (tydzień temu) miał pojawić się 1 rozdział, ale nie wiem co z nim ;/

      Usuń