sobota, 22 marca 2014

Feel [19]

Witam i powracam po długiej przerwie! Dawno nie dodawano tu postów, ponieważ nikt nie zamawiał :( Ale do mnie się jedna osoba uśmiechnęła i przybywam z zamówieniem dla niej :)

Kamila T.

Co powiesz? Dla mnie nawet fajny :) Nie mogłam znaleźć gifów Dublina, dlatego wzięłam zdjęcia i po prostu przejścia ustawiłam aby to trochę zamaskowało... 
Piosenkę wybrałaś wspaniałą. Dlaczego z każdym kolejnym zwiastunem zakochuję się w jakiejś piosence? Jesteście cudowni!
Mam nadzieję że ci się podoba i przepraszam że tyle musiałaś czekać, ale trzymałam kciuki że ktoś jeszcze złoży zamówienie. 



Wiosno, wiosno, ooo.. Czujecie to? 
Dzisiaj chodziłam w krótkim rękawie, ponieważ było tak gorąco, normalnie jak w lato! Jeszcze tylko kilka miesięcy... Wytrzymamy :) A jak wam mija drugi dzień wiosny? ^^ :*

6 komentarzy:

  1. Masz racje, piosenka jest boska, ale bardzo często pojawia się w zwiastunach :) co do zwiastun to nie podoba mi się to, ze jest tyle tekstu i w niektórych miejscach był tylko tekst bez żadnego gifu. I ten obrazek uhhh Jeśli nie mogłaś znaleźć gifów z tymi miastem powinnaś wstawić z jakiś innym.
    Czekam na twoje następne zwiastuny :)
    ~Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, nie jest tak łatwo znaleźć takie gify, szukałam dość długo, ale nie mogłam . Co do gifów Dublina, to nie mogę wstawić innego miasta, ponieważ Kamila T. zażyczyła sobie Dublin, a z tego miasta co szukałam są tylko zdjęcia.
      Umiem robić zwiastuny, sama dobrze znam swoje błędy, ale doceniam gdy ktoś zwraca mi uwagę , przyda się na przyszłość.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie zawiodłam się, warto było czekać! Zwiastun epicki, naprawdę! Napisałam, że chcę tylko Dublin? Bo w sumie to już zapomniałam... xd
    Ale nie no, napracowałaś się! Świetny. ♥
    Pozdrawiam.

    http://opowiadaniazglowywziete111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zwiastun! *-* Fajnie zatuszowałaś te zdjęcia z Dublinem, jak bym nie przeczytała opisu na dole to bym twierdziła, że na 100% to gify. Ogólnie sam zwiastun, aż zachęcił do czytania. ^^

    Zgadza się wiosna już przybyła i jest ostatnim czasem na prawdę gorąco. Co mi wcale nie przeszkadza, wręcz przeciwnie! ;)

    Hmm takie małe mam pytanko hahahha. Czy przyjmujesz zamówienia? Bo bardzo mi zależy na zwiastunie- zrobionego właśnie przez Ciebie. (czy tylko ja w tym zdaniu nie mogę się połapać o co chodzi?! hahha.)
    Więc to jak - przyjmuujesz? ;) xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa pod adresem zwiastunu ;)
      Oczywiście że wykonam dla ciebie zwiastun z wielką radością, ale muszę cię odesłać do zakładki "zamówienia" ;) oraz zapoznaj się z regulaminem. Pozdrawiam xx ;*

      Usuń