środa, 12 lutego 2014

Chaising The Summer [12]

*MUZYKA*

Cześć!
Jak tam u was? U mnie koszmar po prostu. Mam cały tydzień w sprawdzianach i kartkówkach... jedynie jutro mam luźno, bo tylko kartkówka z matmy, z której i tak wiem, że dostanę jedynkę ;)
Tak w ogóle to tytuł posta to ''Chasing The Summer''. Wzięło się to od mojej ulubionej piosenki Room 94. Ostatnio tak pokochałam ten zespół <3

Ale do rzeczy... Mam jedno zamówienia, a jest ono dla Acacii Anderson



Długo siedziałam nad tym zwiastunem, ponieważ mój program nie chciał współpracować. Ogólnie miło mi się robiło ten zwiastun, ponieważ bardzo lubię Zerrie i to może dlatego... Sama nie wiem :)
Zwiastun jest krótki. Powód? Podałaś strasznie mało tekstu, a przecież sama nie będę dokładała, ponieważ nie wiem co siedzi ci w głowie. 
Jeśli ci się coś z nim nie podoba - pisz śmiało, a poprawię.
PS: Do jutra musisz wstawić button i przypominam ci już o tym TRZECI raz. Jeśli tego nie uczynisz USUNĘ zwiastun!

Zamówienie oddane więc uciekam kochani ;) Zapraszam was do zamawiania (zgodnie z regulaminem) w naszej zakładce Zamówienia. Do następnej notki :*

5 komentarzy:

  1. Jutro przed 20 postaram sie dodac button bo wejde na laptopa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Jeśli go nie dodasz trafisz na naszą czarną listę.

      Usuń
    2. Musze dodać jeszcze na dwa blogi. Mam pytanie. Jak mam to wstawić na swojego bloga ?

      Usuń
  2. Wszystko jest napisane w zakladce buttony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nelly dla ciebie :**
    http://you-changed-is-fanfiction-zayn-malik.blogspot.com/2014/02/zwiastun.html

    OdpowiedzUsuń