niedziela, 9 lutego 2014

Love [11]

Witam i przybywam znów z niestety tylko jednym zamówieniem z którego i tak jestem dumna.
Mika Styles - nie mogłam wykonać twojego zwiastunu gdyż nie miałam z tobą kontaktu. Napisałam ci mail'a na którego już któryś dzień nie dostaję odpowiedzi. Możesz znów złożyć zamówienie (niekoniecznie u mnie).

Dla Jednokierunkowej
Mam nadzieję że ci się podoba ;) Gifów było mało więc trochę dodałam, ale wykorzystałam też te które mi dodatkowo przesłałaś. A ta piosenka tak mi się spodobała że przez Ciebie nie mogę przestać jej słuchać *-* Ja tam jestem z niego na prawdę dumna ^_^

Jeśli chcecie zamówić u nas zwiastun na swojego bloga róbcie to w zakładce Zamówienia. Możecie zamówić nieograniczoną ilość zwiastunów, ale jeden na jeden komentarz :) 
No to jak będą jakieś do mnie to przyjmę maksymalnie 4 ;* Pozdrawiam was <33

Edit: 11.02.2014
Proszę was, nie krytykujcie mojej pracy. Robię dużo błędów i nawet doświadczone osoby je robią, no ale ja jeszcze się uczę. Nie wiem czy tu zostanę, bo osoby, które oceniały moje prace nagle zmieniły zdanie, i oceniły je gorzej. I wasze mówienie, że coś jest okropne, strasznie boli. Nie myślcie, że jak jestem tu tylko stażystką to jestem niewinna i co mi nie powiecie to już będę wam "buty czyścić". Nie. Nie jestem rzeczą. Więc postarajcie się nie krytykować tego w ten sposób - obrażając. Wystarczy napisać co mogłabym poprawić, a nie wymuszać łzy w moich oczach ...
To tyle ode mnie. Pozdrawiam ponownie ! xx

16 komentarzy:

  1. Dziękuję! Cudowny zwiastun! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, nie jestem tu pierwszy raz, ale pierwszy raz sobie skomentuję. Przynajmniej myślę, że to mój pierwszy komentarz. Ewentualnie mam sklerozę, co u mnie jest możliwe, hah.
    Co do zwiastunu. Przestraszyłam się jak muzyka się zaczęła. Może powinnaś wyciszać ją na początku, żeby powoli była coraz głośniejsza? Pewnie wtedy bym się nie wystraszyła. Taka sugestia.
    Zbyt wiele zdradzasz w tym zwiastunie. Niepotrzebnie napisałaś, dlaczego się okalecza. Tego musiałby się dowiedzieć czytelnik, przez przeczytanie opowiadania. A w ten sposób nie musi, bo Ty już mu to powiedziałaś. Nie rozumiem też po co zaczęłaś przedstawiać chłopców z 1D. Jeżeli ktoś bierze się za czytanie FF to przecież ich zna. Mogłaś po prostu dać ich gify, bez przedstawiania. Wyglądałoby estetyczniej. Och, i pisze się "Zayna", "Liama", "Nialla" bez apostrofów.
    Przejście piosenek na końcu jest OKROPNE.
    Na dziś to byłoby tyle ode mnie. Na pewno jeszcze tu wpadnę.
    Pozdrawiam,
    Ronnie. x

    [katalog-zwiastunownii]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Na początku piosenka nie jest taka głośna, przynajmniej dla tych, którzy nie mają słuchawek na fulla. 2. Co do tego okaleczania i wymieniania chłopców to po prostu dziewczyna takie zamówienie złożyła a ja wykonałam ... no ale na przyszłość postaram się robić lepiej.
      3. Jak znam życie to pisze się Zayn'a, Liam'a . Ale okej..
      4. Dlaczego okropne?? Same piosenki, wycinanie, ściszanie itp. A potem układanie ze zwiastunem zajęlo i prawie godzinę .

      Usuń
    2. 1. Trzeba przystosowywać film do tego, że odbiorca może mieć słuchawki na fula. Akurat ja miałam na 50%, ale to mało istotne. Po to istnieje coś takiego jak wyciszenie, żeby go używać.
      2. To, że ona zamówiła tak, nie znaczy, że Ty nie możesz tego zmienić. To Ty się lepiej znasz na zwiastunach, a przynajmniej powinnaś się choć trochę znać, skoro je robisz.
      3. No to źle znasz życie, kochanie, bo nie po każdym angielskim imieniu jest apostrof.
      4. Okropne, po prostu jest okropne, bo muzyka się źle zgrała w tym "przejściu".
      Godzina to mało, jeżeli chodzi o zwiastun. :)

      Usuń
    3. Ja mówię, że godzinę mi zajęła muzyka. Cały zwiastun robiłam 2-3 dni, kochanie :)

      Usuń
    4. A w jakim programie robisz? Bo ja tu rozpoznaję WMM, a tam zwiastun robi się, co najwyżej 3 godziny. :) Chyba, że jest się naprawdę nieumiejętnym. :)

      Usuń
    5. No MM, ale ja po prostu czasu nie mam, więc wychodzi mi na kilka dni, bo mam szkołę, przyjaciół i wgl, więc czasem nawet kilka dni. Poza tym mój komputer nie należy do najszybszych ^^

      Usuń
  3. Jest mi bardzo przykro ponieważ nie dostałam żadnego maila.Ale to nic.Ponieważ jestem cierpliwą osobą składam u Ciebie ponownie zamówienie.Tym razem może jednak dam ask'a jeśli oczywiście może być.(A no właśnie.Obserwuje Cię ^^) Tak więc na pewno złożę zamówienie w zakładce :)
    Pozdrawiam Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż. Wiadomość wysłałam, mogła nie dojść chociaż się to rzadko zdarza..

      Usuń
  4. Ymm jesteś z niego dumna? Cóż ja mam kilka uwag. Za dużo gifów, brzydka czcionka, tekst jest źle rozmieszczony, brzydkie przejście muzyki, napisy są cóż.. dziwne i jest ukazane zbyt wiele szczegółów Przejście muzyki było zbędne i cóż..złe. Po co "przedstawiałaś" bohaterów? To było serio zbędne. Jedyne co mi się podobało to to, że jest czarno biały. Pozdrawiam cieplutko Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, dobrze. Postaram się robić lepiej. Ale wiecie.. ja się dopiero uczę. A co do czcionki to nwm czemu ci się nie podoba. To jest zwykła podstawowa czcionka "Arial" , zawsze jej używam ...

      Usuń
  5. Przepraszam że to powiem ale to jest maskara jak atakujecie tą dziewczynę.Ronnie Blond i Claudia Bieber. weźcie zadkajce dupy bo to maskara jak jeżdzicie po Thissy.Ona naprawdę robi fantastyczne zwiastuny a wy po prostu jej zazdrościcie tego że coś potrafi.Thissa nie przejmuj się takimi idiotkami bo twoje prace są naprawdę fantastyczne i mam nadzieję że Nelly to doceni.A co do tej dwójki...Kupcie sobie maść na ból dupy może ona coś wam pomoże.Pozdrawiam Mika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o nie wyzywanie na naszym blogu.

      Usuń
  6. Ale Nelly zrozum mnie! One nie powinny ją tak atakować a ja nic nie poradzę nad tym że się denerwuje.Nie potrzebnie piszą jej że za dużo gifów,trzcionka brzydka itp.Przecież dziewczynie dla której Thissa wykonała zwiastun się podobał! A to że im się nie podoba to już ich problem.Wiem że ktoś kiedyś też pisał do Ciebie że nie potrafisz robić zwiastunów ponieważ kiedyś już tu zamawiałam ale na innym koncie i potem zawiesiłaś bloga.Ja właśnie nie chcę aby Thissa odeszła bo robi fantastyczne zwiastuny które naprawdę są ładne i według mnie niczego im nie brakuje.
    Pozdrawiam Mika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuję, cieszę się że jest taka osoba jak ty <33 ;')) xx

      Usuń
    2. Rozumiem cię, ale dziewczyny chciały dobrze. Po prostu trzeba przyjąć krytykę na klatę jak to się mówi i po woli starać się korygować błędy :)

      Usuń