sobota, 1 lutego 2014

Galaxy [8]

Hej! Przybywam z waszymi zamówieniami :)

Dl@PinkLionessxx


Mam nadzieję że się podoba :) Fajny tekst i strona z gifami bardzo mi pomogła :) Czekam na Twoją opinie :) Wyszedł długi ale dałaś dużo tekstu :)  
link do bloga : http://unknown-world-fanfiction.blogspot.com
Yt : http://www.youtube.com/watch?v=P0f2gMCRk_s&feature=youtu.be

Dla Miś Horanek


Tekst jest dobry :) Ciężko było z gifami Rossa Lyncha ale coś znalazłam :) Mam nadzieję że ci się spodoba :) 
link do bloga : http://forget-of-my-life.blogspot.com
Yt : http://www.youtube.com/watch?v=Jakrsn0zgjw&feature=youtu.be

Mam nadzieję że się wam podoba :)  Jak nie to szkoda :)
Przyjmuję zamówienia :) liczba nieograniczona :) 

13 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci <3 Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę odtworzyć tych filmikow na tel. :/ spróbuje jutro na laptopie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym złożyć zamówienie :)
    1. Magda
    2. http://everywherelove-imaginyonedirection.blogspot.com/
    3. Więc opisze trochę mój blog, który dopiero zaczynam :) Będzie to historia o dziewczynie o imieniu Nicole Jest ona najsławniejszą piosenkarką na świecie. Karierę rozpoczęła w X Factorze, który wygrała w 2010 roku. Po roku wróciła do programu, aby gościnnie być w nim jurorką, ale została tam jednak przez cały rok. To właśnie tam poznała pięciu chłopców, których połączyła w zespół i została ich mentorką . Był to zespół One direction. Nie wygrali, ale zdobyli III miejsce, Po roku stali się bardzo sławnym boysbandem. Nicole bardzo się z nimi zaprzyjaźniła . Ale czy między nią, a którymś z chłopców będzie coś więcej ? Czy ich fani to zauważą ? Czy sława i reporterzy ich nie poróżnią ?
    4. Postacie: Nicole Ruth - Barbara Palvin, Niall Horan jako on sam. To są główni bohaterowie, a oto pozostali: Harry, Zayn, Louis, Eleanor , Liam jako oni sami, Paul Wesley jako przyszły przyjaciel Nicole, Jake , Olivia Boor - Cara Develingne i Megan Sparks - Lucy Hale - przyszłe przyjaciółki Nicole.
    6. Muzyka: Christina Aguilera - Hurt
    7. Brak uwag :)
    8. Mój e-mail : magda123@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Nie spodziewałam się że ten zwiastun będzie takie odjazdowy! Bardzo dziękuje za niego, jest wspaniały. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym złożyć zamówienie na zwiastun do mojego bloga :D
    1.Sylwia
    2.http://dont-let-me-go-onedirection.blogspot.com/
    3. Dopiero go założyłam, ale postaram się go opisać: Historia jest o dziewczynie o imieniu Emily, która przeprowadza się do Londynu z bratem. W nowej szkole poznaje Nialla i Nathalie. Nathalie będzie jej wrogiem. Będzie jej docinać. Niall zakocha się w Emily i będzie próbował zdobyć jej zaufanie, będzie chciał jej pomóc, ale Emily nie wie, że Niall jest wmieszany w narkotyki. W końcu się zaprzyjaźnią i połączy ich coś więcej niż tylko przyjaźń. Wkrótce dowie się o sekrecie Nialla i przez to wpadnie w kłopoty (Niall ją skrzywdzi, wykorzysta i zostawi). Nathalie będzie próbowała ostrzec przed nim Emily i dzięki temu się zaprzyjaźnią. Emily będzie prześladowana przez dawnego przyjaciela z dzieciństwa, który nalezy do "gangu" Nialla. Chłopak (Niall) będzie starał się ją chronić kosztem własnego życia, ale Emily nie będzie chciała przyjąc od niego żadnej pomocy za co pożałuje. Czy Emily da Niallowi kolejną szansę? Czy mu wybaczy? Co będzie dalej z jej życiem?
    4. Postacie (główne): Emily Winter- Victoria Justice, Tyler winter- Eugene Simon, Nathalie Johnson- Lucy Hale, Niall Horan jako on sam. Reszta: Lou, Zayn, Harry i Liam, przyjaciel z dzieciństa, który ją będzie prześladował: Jacob- Jamie Campbell Bower.
    6. Birdy- Shelter
    7. Nie mam uwag c:
    8. Niestety, ale zapomniałam hasło do mojej poczty;-; Więc podam ci mojego ask'a: http://ask.fm/OdrzutowaGwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam jeszcze dodać, że Emily ma problemy z okaleczaniem się ;-; :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. @Madeline Tomlinson
    2. http://zycie-nie-zawsze-jest-jak-z-bajki.blogspot.com/
    3. To podam ci na priv. :)
    4. Rose ( Lucy Hale)
    Louis, Harry, Zayn, Niall. Liam.
    Jessica (Ashley Benson), Mike (Tom Kaulitz), Lexi (Grace Moretz), Damon (Ian Eastwood), Olivia (Olivia Chaci Gonzales).
    Edward Tomlinson (Edward Norton) oraz Emily Tomlinson (Caroline Flack)
    Tom (Taylor Lautner)
    5. https://www.youtube.com/watch?v=_6PGElCeUtU
    6. Co do kolorów nie mam żadnych wymagań. Dasz takie jakie będą Ci pasować:)
    7. Dodatkowych uwag też nie mam.
    8. Mój e-mail masz:)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Weronika Horan

    2.http://werkahoran2.blogspot.com

    3.,Główna bohaterka-Werka.Uciekla z Polski,by zapomnieć. W wieku 13 lat zaczęła się sama okaleczać/ Miała dosyć tego miejsca z którym łączyła wspomnienia. Wiec wyjechała i na jej drodzie wszytko się zmieniło.zawsze marzyła,by wyjechać do Londynu i poznać swoich idoli.Wyjezdza tam z koleżanką,ale petem się wszystko zmienia i zamieszkuje mieszkanie z przyjaciółkami..W miedzy czasie poznaje Nialla i zostają parą.Potem poznaje reszte zespołu..Przyjeżdza do niej przyjaciółka-Michalina.Gdy wszystko dobrze,się układa Werka poznaję któregoś dnia Rossa.On zaprasza ją na kawe..Wieczorem.kiedy stoją przy barierce.on caluję ją.Wszystko to widzi Niall...Na nastepne dni Niall sie nie odzywa,aż spotykają się w parku.I kłucą..Ona pobiegła do domu,i sie pocieła..Michalina wymysliła,by pojechać do Polski. Werka zgodzila sie.gdy była w Polsce spotkała się z Maćkiem i Emilem-kolegami. I Sadrą-przyjaciółką. W ostatni dzień pobytu Misia mówi,że nie wraca do Londynu. Werka zgadza się. Zabiera ze sobą najlepszą przyjaciółkę-Kaję i Sandrę. W Lonynie wszystko sie pozmieniało. Harry i Liam jedyni jej wierzyli,że miedzy Rossem ,a nią nic nie zaszło ważnego. Z czasem Harry staję się dla Werki bliższy.tak samo jak ona dla niego. Zaprasza ja na kawe,a na tej kawie pocałują się i wyzna,że się w niej zakochał.. Ona jedna mówi mu,że jest dla niej wazne,ale nadal nie zapomniala o Niallu,a on prosi ja by spróbować..Zgodziła się.. Jak Niall zareaguje? Czy zostanie z Harrym?/ Czy może pogodzi się z Niallem?

    4.http://werkahoran2.blogspot.com/p/bohaterowie-xd.html

    5.Sama dobierz

    6.Nie mam uwag,sama dobierz,jak uważasz.

    7.Lolly

    OdpowiedzUsuń