poniedziałek, 3 lutego 2014

Little Me [9]


Witajcie kochani!

To moja pierwsza notka po wznowieniu działalności bloga. Pewnie ktoś z was cieszy się z aktywacji zwiastunownii, co? Mam nadzieję :)

W tej notce nie oddam wam żadnych zamówień, ponieważ żadnych przyjmowałam.
Przedstawię wam moje dwa zwiastuny, które zrobiłam podczas tego gdy blog był zawieszony.
Z tych zwiastunów jestem dumna szczególnie <3







I co sądzicie o moich zwiastunach? Zmieniłam teraz trochę styl i sądzę, że jest lepszy.

Przyjmę teraz DWA zamówienia złożone zgodnie z regulaminem !!!


Do zobaczenia w następnej notce :*

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie mogę przyjąć twojego zamówienia. Zajrzałam na twojego bloga i jak widać nie jest on ''często'' odwiedzany. Jeśli zrobiłabym na niego zwiastun byłby on zupełnie dla nikogo.

      Usuń