środa, 28 maja 2014

My Name Is Anathema [27]

W blogosferze posługuję się nickiem Fiddy i urodziłam się roku '01.
Nie będę pisała o sobie za wiele, gdyż na tej podstronie jestem opisana, aż w dwóch zakładkach:

Dam wam kilka moich prac, byście mogli oswoić się z nową stażystką.
Na podstronie powinnam jeszcze, do jutrzejszego wieczoru, umieścić jakie zwiastuny wykonam.

*W niektórych zwiastunach, nie ma linku do MT, za co bardzo "przepraszam", gdyż wykonałam je bardzo dawno temu.*


Od autorki: Chociaż jest to mój pierwszy zwiastun "na poważnie", jest całkiem, całkiem.
Jest robiony w WMM, co z resztą widać...
Nie mam bladego pojęcia, co tu jeszcze napisać, więc napiszę tylko, że zwiastun jest wolny i możecie umieścić go na swojego bloga, czytając wcześniej regulamin i nie przypisując go sobie!


Od autorki: Wiem, że jest krótszy, niż wymaga tego Thissa, ale za to też "przepraszam".
Jeżeli ktoś nie ogarnia się w języku angielskim polecam przeczytać tłumaczenie piosenki Demi Lovato - Two pieces. 

To by było na tyle. Zapraszam do składania zamówień, chyba was nie zawiodę ^.^
Fiddy x3

4 komentarze:

  1. Zdolna z Ciebie bestia! Genialnie Ci to wszystko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękję! To bardzo miłe (ale nie nudne!)
      Fiddy x3

      Usuń
  2. Jak nazywa się ta dziewczyna w drugim zwiastunie ?

    OdpowiedzUsuń