poniedziałek, 2 czerwca 2014

My, My, My, My, Give Me Love [28]

Przychodzę do Was, (znowu!) tym razem z zamówieniem! Przyznam, że całkiem miło wykonywało się ten zwiastun. To było moje pierwsze zamówienie i chyba mi poszło dobrze.
Dobra! Dość tej skromności, bo zaraz się rozpłynę, jak czekolada na parapecie w słoneczny dzień!

Pozostaje mi tylko powiedzieć, że kolejny post będzie w sobotę i w nim znajdzie się zamówienie od HoranNatka. 

A teraz:
Zwiastun dla She's mine!

Od autorki: Jestem zadowolona z tego filmiku! Mam nadzieję, że Tobie również się on podoba. Jeśli jednak "coś" byś zmieniła nie bój się: ja nie gryzę, a z chęcią douczę się czegoś jeszcze. Pisz w komentarzu, a poprawię zwiastun.

PS: Korzystając ze sposobności serdecznie zapraszam Was na mojego bloga, w którym, co prawda rozdział spóźnia się prawie miesiąc, ale obiecuję, że jeżeli przybędzie mi czytelników, szybko dodam nowy.

Fiddy x3

10 komentarzy:

  1. Napisy są brzydkie i zbyt szybko lecą tak, że nic nie da się przeczytać, a początek (Magic Trailers prezentuje) paskudzi wszystko.
    #Live

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Napisy są brzydkie" - myślę, że dałoby się to ująć w bardziej kulturalny sposób, lub zwyczajnie napisać, iż napisy nie wyglądają estetycznie.
      "[...]i zbyt szybko lecą" - zdaję sobie z tego sprawę, jednakże jeżeli do perfekcji opanowałbyś czytanie; nie miałbyś problemu z robieniem tego szybko.
      A ten początek miał być w każdym zwiastunie. Mi przypasowało tutaj i nie zamierzam go zmieniać, póki sama zamawiająca nie będzie tak chciała.

      Zgaduję, że to ty jesteś tym "Drogim Anonimkiem" z chatu? W takim razie ja również mam "coś" do powiedzenia:
      Po pierwsze skoro znasz się na robieniu zwiastunów/trailerów może wysłałbyś mi link do jednej z Twoich prac. Z miłą chęcią zobaczę, jakiż ty utalentowany jesteś.
      Po drugie: czy słyszałeś, kiedyś pojęcie krytyka? Bo z tego, co wyczytałam w swym nędznym życiu kierujesz się głównie chamstwem.

      To chyba tyle, chociaż zapewne za kilka godzin będę miała do powiedzenia więcej.
      Do tej pory: Do przeczytania!
      Fiddy x3

      Przypominam o wysłaniu Twej pracy, gdyż moja ciekawska strona właśnie się budzi!
      fiddy.xo@gmail.com

      Usuń
    2. Jaki anonim? Podpisałam się #Live i to TY naucz się czytać kochanie :)
      Napisałam, że napisy są brzydkie, ponieważ po co miałam koloryzować swoją wypowiedź? Moim zdaniem są brzydkie pod względem czcionki i kolorystyki.
      A dla twojej wiadomości czytam biegle i nadążałam z czytaniem, ale musiałam to czytać bardzo szybko. Sądzę, że te napisy powinny lecieć po prostu wolniej.
      Fajnie by było gdybyś mi przyznała rację o tych napisach, a nie upierała sie bo to nawet nie ma sensu, ale ok, trzymaj się swojej wersji ;)
      #live

      Usuń
    3. Serdecznie dziękuję!
      Nadal pozekam, aż sama zamawiająca wyrazi opinie.

      I bardzo "przepraszam" za drugą część komentarza, wyraźnie Cię pomyliłam.
      Pozdrawiam, Fiddy x3

      Usuń
  2. Zwiastun bardzo mi się podoba, ale napisy naprawdę lecą trochę za szybko. A tak poza tym, to nie mam żadnych innych zastrzeżeń. Dziękuję! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zmieniać, czy zostawić taki?

      Usuń
    2. Możesz zmienić. Ale nie całość. Może tylko napisy na wolniejsze i żeby muzyka leciała normalnie, bo jest trochę bałagan z nią i niech się zacznie od refrenu. I jak tam jest "Jaki sekret skrywa blondyn to mogłabyś wstawić jakiś gif z narkotykami? Jeśli to nie problem :)

      Usuń
    3. Oczywiście, że nie! Niestety, nie będzie go już dzisiaj.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń