piątek, 11 lipca 2014

When The Darkness comes [33]

Kto czytał albo oglądał Dary Anioła? :) Świetna książka a film też. Choć dla mnie zawsze książka jest lepsza <33 Lubicie czytać? Jak tak co teraz czytacie? Ja właśnie Dary Anioła. Nawet rysowałam :) No a teraz zamówienia. Z góry przepraszam że tak długo ale mój dziadek trafił do szpitala :/

Dla Pauli Miley  : 

Na moim kanale na YT już jest ;) A więc tak mam nadzieję że gify są okey ;) Wybrałam Rock me. Bardziej pasuje. 

Dla Camile BlackXoxo :


Wiem że krótki ale nie wiedziałam już co napisać :/ Mam nadzieję że spodoba ci się nowy sposób w jaki go zrobiłam ;) 
Już jest na YT ;)

To tyle na dziś ;)
Miłego wieczorku ;)

3 komentarze:

  1. Ten zwiastun dla Pauli jest okropny! Ma tyle napisów, że zdradza dosłownie wszystko z bloga. Straszny hłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula sama wybierała napisy ;) Nie wiem ile zdradza, ponieważ nie czytam twojego bloga ale skoro ci się nie podoba zrób własny.

      Usuń
    2. Aha to ona ustawiła napisy.
      W takim razie powinnas zadbać o poprawnosc zwiastunu i to zmienić. Trzeba było jej powiedziec że jest tego za wiele.

      Usuń