niedziela, 6 lipca 2014

I promise, I come back [32]

Na początku przepraszam wszystkich że mnie nie było ale na prawdę straszne tutaj było zamieszanie. Do tego byłam na wakacjach a po powrocie dziadek trafił do szpitala..... Tak więc jeszcze raz przepraszam i oddaję zamówienia ;)

Dla Natalii Tomlinson

Mam nadzieję, że się podoba ale dałam Zendaye Colman bo nie umiałam znaleźć tamtej Leny ;)
Zmieniłam trochę napisy i dałam zupełnie inne gify bo to by trwało za krótko gdybym zrobiła dokładnie jak chciałaś ;) Mam nadzieję, że ci się podoba i przepraszam że musiałaś tyle czekać ;)

Zamówienie dla Pauli dodam jutro ;)
Miłych wakacji ;)

7 komentarzy:

  1. Dziękuje <3 Zwiastun jest cudowny <3
    loffki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Sabino, mam nadzieję że jeszcze kiedyś zrobisz mi jakiś zwiastun na bloga ale tym razem do imagina , jeśli takie zamówienia też przyjmujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Naprawdę staram się ale w związku z zamieszaniem w moim życiu prywatnym mam trochę czasu wolnego. ;/

      Usuń
    2. Spoczko ale trochę mi smutno teraz :((

      Usuń
  4. Czy są już gotowe moje szablony? prosze o odpowiedź :P

    OdpowiedzUsuń