sobota, 28 czerwca 2014

Goodbay! [30]

Oficjalnie dzisiaj kończę staż i chyba nie jestem z niego zadowolona.
Spodziewałam się po tej zwiastunownii lepszych warunków.
Nie chcę narzekać, ale chyba każdy się ze mną zgodzi, że nikt tutaj naprawdę nie pracuje. Kilka tygodni temu prosiłam założycielkę, by uzupełniła zakładkę "kontakt". Do dziś tego nie zrobiła.
Brzydko mówiąc: każdy ma tu każdego w dupie. 

Tak, więc: jeżeli ktoś byłby łaskaw przyjąć mnie do załogi ja już teraz odmawiam.
I nie jest mi przykro. 

Fiddy x3

8 komentarzy:

  1. Hej :)
    Ja jestem założycielką tego bloga, ale jakiś miesiąc temu przekazałam go Thissie i jak widać zrobiłam ogromny błąd!
    A twoje zwiastuny są na prawdę świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Tobą Fiddy.Na stażu byłam dwa tygodnie i nie wytrzymałam.Założycielka w sumie mnie olała bo i tak kilka razy prosiłam ją i sugerowałam zmiany,niestety na marne.No i byłam zmuszona odejść ze stażu ale jak widać i tak nikt tego nie za uwarzył (spójrz w prawo,na załogę) Powiem jeszcze jedno.Ta zwiastunownia jest już skończona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dziwnie zabrzmi, ale ta zwiastunownia była całkiem w porządku kiedy prowadziłam ją JA, ale kiedy miesiąc temu oddałam ją Thissie sądząc, że sumiennie ją dalej poprowadzi, zrobiłam ogromny błąd.

      Usuń
    2. Na twoim miejscu, Nelly, wróciłabym i trochę tu posprzątała. Zwiastunownia była cudowna, kiedy pierwszy raz tu zajrzałam, lecz Thissa ją zabrudziła.
      I dziękuję, że myślisz tak o moich zwiastunach!
      Fiddy x3

      Usuń
    3. Właśnie tutaj dzisiaj wracam. Dodałam już pierwszą notkę i zaraz zabieram się za porządki.
      Mogę prosić o twój adres e-mail? Chciałabym się z tobą skontaktować :)

      Usuń
    4. fiddy.xo@gmail.com
      proszę bardzo!
      Fiddy x3

      Usuń
  3. zajmijcie się promowaniem bloga, współpracą żeby więcej osób wiedziało o istnieniu tego bloga oraz zebyscie miały zamówienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo się piszę, uwierz :)
      Teraz ciężko wypromować bloga, bo każdy uznaje to za spam chociaż czasem jest to tylko prośba...

      Usuń