środa, 11 czerwca 2014

Życie, Choć Piękne, Tak Kruche Jest. Zrozumiał Ten, Kto Otarł Się o Śmierć [29]

~ Golden Life

~*~

Wiem, że obie musiałyście cholernie długo czekać na te zwiastuny, więc nie przedłużając:
Poprawiony zwiastun dla She's Mine!

Od Autorki: Poprawiłam wszystko i usunęłam trochę gifów, by wszystko mogło się zmieścić w krótkim czasie. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ;3

Zwiastun dla HoranNatka.
Od autorki: Czy sepia ci pasuje? Jeśli nie, to pozostaje czarno-białe!
Nie takiego go sobie wymarzyłam, ale przy dobrych wiatrach wypada olśniewająco!

Czekam na Wasze opinie. 
Pozdrawiam, Fiddy x3




1 komentarz:

  1. Zwiastun wręcz idealny! Tylko nie wiem czy przy tym "Do Mullingar wyjechała, by rozpocząć na nowo" był błąd? Chyba, że to tak specjalnie :D Ale tak to świetny, bardzo ci dziękuje! Jestem ci bardzo wdzięczna za twój wysiłek, bo widać, że włożyłaś w ten zwiastun dużo wysiłku. No cóż, jeszcze raz dziękuje, i pozdrawiam całą załogę :)

    OdpowiedzUsuń